Gnatt

Nu har jag spenderat en timme och sex minuter i telefon med Frida.
Som vanligt vet jag inte hur tiden kunde rinna iväg så snabbt, men den gör ju alltid det när vi kommer igång.

Och nåt annat som är som vanligt är att det är fredag, klockan är efter tio och det är inte ett skiiit på tv.
Men på vardagarna när jag ska sova, ja då är det både scrubs, satc och andra bra serier till sådär ett som
jag måste vara vaken och kolla på som resulterar i en död benice på morgonen.
Är det nåt jag inte är så är det morgonmänniska..

Men å andra sidan finns alla tre säsonger av Weeds på tv6-play, och eftersom jag bara sett den första har
jag en del att nöta.. Kanske nåt att sysselsätta sig med en timme eller två.
Imorgon ska jag på stan med laget och försöka hitta en vårjacka.. och lite andra onödiga saker.
På kvällen är det korrefest på Pg. Fullast vinner, so to speak.

Bjuder på en liten bild på mig och Frida, 18 år och fast i välrdens minsta håla i Italien.
Men vi var inte bittra för det.. eh


Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0