Födelsedag !

Klockan är strax efter elva och jag kan knappt hålla ögonen öppna..
Men det blir väl så i och med stigande ålder, 21 going 70 lix.
Eller så beror min trötthet på mindre än fem timmars sömn natten som var och sedan lite alkohol i kroppen på det, vet vet :P Borde göra vilken 17åring som helst trött.

Min födelsedag har iaf varit en trevlig sådan, trots att det var min första i livet utan att fira med familjen.
Men min Umefamilj har tagit väl hand om mig. Först thaibuffé på stan med Lotta, Sofie och Jon och sedan
har vi spenderat hela eftermiddagen och kvällen på Mariehem där det bjöds på både middag och paket!
I morse öppnade jag också paket, som hemmafamiljen skickat med mig. Däri låg en mobil och jag blev en glad tjej.
Så nu ligger skönheten på laddning så jag ska kunna utforska den ordentligt imorgon.
Även tänkt att jag ska hinna med att städa och gå på iksu och sola, men först och främst ska jag ha en lång jävla sovmorgon.

Nu; dusch, insmörjning av bus och sedan sängen i tolv timmar. Känns som jag behöver det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0