En tisdag

Väldigt produktiv dag trots att jag varit ledig måste jag säga.
Hunnit med frukost, tvättning, lite städning, kompletterat ett arbete och pluggat vetenskapsteori.
Jag kan faktiskt göra andra saker än att ligga i sängen om jag bara känner för det..
Nu är det snart dags för middag, sen ska jag förbereda mig lite inför ett semenarium jag har imorgon och ikväll blir det chips, godis och ryggläge. Och i övermorgon får jag åka heeeeem. Lagad mat i en hel vecka, lyx!

Tänkte även bjuda på en liten bild.
Kände mig lite täppt i näsan när jag vaknade imorse så jag undersökte orsaken, och här har ni den.
Hur fick hela den där plats i näsan? Måste ju ha slingrat sig ända upp till hjärnan..



Nu dejt med torkskåpet och middag.
Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0