En sån där.. glad tjej

Jag är less. Riktigt jävla less. Sådär så jag känner för att dunka huvudet i väggen.
Mitt jävla pencillinätande har tagit död på hela min kropp, min mage är inte glad,
min mens är fucked upp, slemhinnorna uttorkade och även min hud.
Andra saker som man kan vara less på är skolan, som jag egentligen inte har
så mycket emot, men jag vill att den här tråkiga kursen som bara består av massa
konstiga ord ska vara slut nu så vi får börja med anatomin.
Även om det är världens pluggkurs tycker jag det är bra nog mycket intressantare
än vad vi läser nu, så att det blir en del läsa känns helt okej ändå.
Det är ju sånt jag vill lära mig, inte hur man hittar en vetenskaplig artikel som vi höll på med idag.
Booooring.
Sen kan man vara lite less på andra saker också, som man egentligen kanske inte
har anledning att vara less över, men är det ändå. Less på sånt sätt att man bara vill
skrika och dunka huvudet i väggen som sagt.
Fan.

Ikväll ska jag sova tidigt, ligga vaken till ett är fan inte okej.
Nu ska jag äta kexchoklad och sura.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0