Bussblogg

Wiiie. Ybuss har gratis trådlöst internet. Dock bland det segaste jag varit med om, men det är smällar man får ta.
Synd att jag bara har batteritid en timme, annars kunde jag ha underhållit mig själv med film nu..
Men å andra sidan skulle jag ju utnyttja bussresan till att plugga, vilket jag faktiskt också gjort.
Har ju länge funderat när jag ska ha användning av den här kursen, och efter några kapitel i boken har
jag kommit på det.. Jag kommer bli grym på alfapet! Alla dessa svåra ord kommer göra mig till en självklar vinnare i sommarens obligatoriska turneringar i stugan med syster. Visste väl att den här tråkiga vetenskaps teorin skulle vara bra till nåt!

Jävligt opepp väder ute också, här å,ker man söderut och får blötsnö som present, tack! verkligen..
Är typ 22 mil kvar hem, och tre timmars bussåkande.
Massa folk på bussen, var nog tur att jag för en gångs skull hade framförhållning och bokade biljett redan när jag var hem förra gången.. Dock var jag ett smartass i den positiva bemärkelsen och satte mig längst fram, vilket innebär att ingen sätter sig bredvid mig.
Det funkar ju så, folk går oftast bakåt för att kolla om det möjligtvis finns något ledig tvåsäte kvar så dom slipper sitta bredvid någon annan, för det vore ju himla läskigt!
Erbjöd en förvirrad tant att sitta bredvid mig, men hon ville inte. Jag som t.o.m har parfym på mig idag och luktar gott :)
Nä, nu ska jag återgå till premisser, deduktion, validitet och massa andra mysiga ord som jag inte förstår vad dom betyder..

Tjaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0