Bussblogg 2

Det är så komiskt att jag alltid har fler läsare när jag inte bloggar på några dagar. Jaja.
Nu är det en sån där bussblogg igen. Jag hade flyt nog att sätta mig vid ett urtag så nu har jag ingen batteritid att ta hänsyn till. Bra skit.
Som sagt på väg tillbaka till verkligheten igen nu, om fyra timmar är jag hemma i norrland.
Jag hade hellre stannat hemma. Mitt rum är stökigt, kylskåpet är tomt och jag har tenta imorgon, inte så jättemycket att längta tillbaka till om man säger så.
Jävligt oflyt att fylla år dan efter jag åker hem också, men jag fick med mig ett paket av mamma nu som jag ska öppna imorgon när jag äter födelsedagsfrukost. Tror jag ska äta kakor och bullar, det får man när man fyller år.
Nä, nu ska jag plugga lite. Med betoning på lite. Jag tvivlar på att det är nåt som kommer fastna på så här kort tid ändå.
Omtenta är nog min grej tror jag.

Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0