På topp

Idag är jag förjävla ful ska ni veta.
Både mössa och luva på, och hade jag en sjal skulle jag gömma mig under en sådan också.
Men å andra sidan har jag ingen dejt inplanerad idag, så shit the same hur jag ser ut.
Dock kanske pizzerian får ett besök senare, eftersom mamma tror att jag ska äta fylld squash sen.
Det tror inte jag.
Pluggandet till högskoleprovet har inte gått så bra idag heller. Vad gör jag med mina dagar egentligen?
Men shit the same på den också, mina naglar är äntligen långa och fina så jag är nöjd med livet ändå.
Breasts or brain lix. Eller naglar i det här fallet då. Brösten får jag nog köpa om jag vill ha sånna..

Kommentarer
Postat av: Anna

jag har mat på min blogg så du ska bli hungrig, du skriver om chips i dina sms. jag vill hoppa in i bilen o räsa iväg till ica och köpa chips och trycka i mig tills jag kräks.



ja, vad gör jag med mina dagar egentligen. känns sjukt nog som att jag har fullt upp hela tiden. imorn ska jag tex upp halv 7 o ta ut hästar, sen ska jag vara barnvakt o laga middag, ut o rida en häst och ut och gå med den andra, och jag borde städa rummet. sådärja, där var en spännande dag.



vem har du haft dejt med? informera mig med smaskig information i ett sms.

2008-10-21 @ 22:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0