Latarsel

Det blev ingen pizza. Jag orkade inte köra bil idag kände jag. Höjden av lathet.
Och nu tänkte jag gå och lägga mig, vilket jag iofs tänkt i över en timme, men är man snabb som en tax så..
Tänker heller inte nämna några brillianta planer inför morgondagen, för jag håller mig aldrig till dom ändå.
Kanske ett besök i duschen och lacka naglarna. Men sånna stordåd kan man ju inte räkna med, så jag låter bli.
Även att jag har fått in nå stickor eller annat skit i ena stortån så jag knappt kan gå på den..
Inte blev det bättre av att jag massakerade den med en nål igår kväll heller. Konstigt.
Sängen var det ja. Min man har redan tjuvstartat sovandet som vanligt, så jag får väl bära in honom till sängen.
Fan vad tråkigt jag skulle ha utan honom. Hur fan ska det här gå när jag flyttar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0