Konstiga saker

Det känns som om jag har träningsvärk i vaderna.
Grejen är ju den att jag kan omöjligt ha det..
Jag har varken varit ute och gått, joggat, gymmat eller haft tantrasex.
Så det hela är mycket mystiskt. Ont gör det iaf.

Bra dag idag. Trots att jag inte gjort nåt vettigt alls. Eller jag har faktiskt duschat och sminkat mig. Det var vettigt.
Och nångång i eftermiddag/kväll ska jag åka till stan och hämta mamma som varit på kurs eller nåt sånt.
Och fram till dess tänker jag hoppa runt som en duracellkanin på uppåttjack och spela luftgitarr till So What med Pink.
Fy fan vad jag älskar den låten.


Kommentarer
Postat av: Alex

Jaså, man får ont i vaderna av tantrasex? Det måste vara därför när inget av de andra alternativen stämmer inte in för mig heller! Höhö

2008-10-29 @ 11:04:34
URL: http://alexjakobsson.blogg.se/
Postat av: Alex

Och förresten är So What en bra skrika-och-hoppa-av-sig-låt, ja!

2008-10-29 @ 11:05:37
URL: http://alexjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0