Hsp

Så var det där jävla högskoleprovet avklarat.
Fråga inte.
Till min stora glädje fanns det åtminstone ett bekant ansikte där, nämligen Beata.
Hon trodde också att hon skulle vara ensam och mobbad, och hade t.o.m en bok med sig
för att kunna fördriva tiden på rasterna.
Men istället blev det uppdateringar, skitsnack och lunch i naturarland på andra våningen.
Riktigt trevligt hade vi det. Kunde ha varit en kanondag om det inte vore för det där jävla provet, men ja.
Efteråt tröståt jag på Pizzahuset i sällskap av Anna och Linnéa.

Nu tänkte jag kolla på webtv, men kom på att eftersom jag ska vara ensam hemma i två dagar nu
kan det vara trevligt att ha lite att fördriva tiden med, så jag spar nog det till imorgon och på tisdag.
Även jag har mina ljusa stunder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0