Hoppet är det sista som överger en

Vad har hänt i en stjärnas liv idag då?
Inte en aning. Säkert massor.
Själv har jag diskat och ätit godis.
Börjar bli en dålig vana det där. Godisätandet alltså.
Men jag åt iaf gröt till frukost och kände mig som värsta hälsogurun.

Plugga till högskoleprovet som var högst upp på dagens prio-lista har det ju
inte blivit mycket av med kan jag erkänna.
Dock hittade jag en grym sida med massa tips som jag läst igenom nu.
Kommer ju inte ihåg mycket av vad som stod, men läser jag den sådär tusen gånger
så kanske nåt fastnar. Känns inte lika mycket misär nu iaf som det gjorde innan upptäckten.
Det finns hopp kan man säga.

Morgondagen bjuder på utflykt till stugan samt käk på bockarna.
Inte varje dag jag kan skryta med att jag är upptagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0