Helgkoll

Det är komiskt att någon överhuvudtaget läser min blogg.
Om jag vore någon annan skulle jag förmodligen inte läsa den, möjligtvis om jag kände mig lite tragisk sådär och behövde ha någon som var längre ner på skalan så att säga. Men det kanske är just därför ni läser min blogg,
men inte mig emot. Varsågoda!

Helgen har varit lajbans.
I fredags var jag och mamma på någon demonstrationsvisning av ullsängkläder som kostade över tio tusen.
Att vi var där var enbart för att det skulle bjudas på mat efteråt. Paj fick vi, och gott var det.
Sen åkte vi hem och tryckte chips, godis och julmust framför tvn.
Igår var vi lata jävlar hela dagen förutom en sväng då vi åkte till stan, men självklart ryggläge på soffan hela kvällen framför kvalitetsprogrammet Dansbandskampen! Starka åtsikter hade vi där emellanåt, men som tur var enade.
Husfriden räddad.
Idag har vi turats om att klaga på att vi aldrig gör något roligt på helgerna, kollat på repriser av diverse tvprogram, läst massa tidningar, ätit mat som var lite för välsaltad och tryckt varsin påse chips.

Till veckan har jag storartade planer på att plugga järnet till högskoleprovet.
För på lördag är det ju tyvärr dags.
På söndag satsar jag och mamma på en utflykt..
Typ åka till OKQ8, köpa en glass och sitta i bilen och äta den och kolla på folk..


Kommentarer
Postat av: Gråsuggan

Vi väntar ju på att du ska avslöja nå smaskigt vettu =) Haha

2008-10-20 @ 14:44:46
URL: http://benice.bilddagboken.se
Postat av: äääänis

vem är gråsuggan och varför länkar denna till din bdb?



Jag tkr iaf att du skriver roligt och jag brukar sitta och fnissa åt dina inlägg. Jag har inte direkt så mkt mer roligt för mig om dagarna. min blogg har också läsare liksom. hur går detta ihop?

2008-10-20 @ 19:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0