Det hårda livet

Idag har jag varit duktig och gjort hemmafru-sysslor. Eller syssla kanske det heter.
Jag dammsög huset. Det var ganska jobbigt. Inte bara för att jag blev anfådd av själva ansträngningen, utan också för att jag lyckades köra över foten med dammsugaren, och inte bara en gång om man säger så.
Nästan så jag skulle kunna gå ner en skostorlek faktiskt. Mosad är bara förnamnet.

Annars finns det inte mycket att klaga på. Jag jobbar hårt på min tolv timmars sömn och lyckas för det mesta väldigt bra.
Har varit sjukt sugen på godis idag, så imorgon kanske jag skulle slå på stort och duscha och se lite mindre lodis ut och göra ett besök på konsum. Men bara kanske som sagt. Vill ju inte ta ut mig för hårt menar jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0