Damn it

Det blev ingen jävla julmust. Dom var slut verkade det som. Sug av mig tyckte jag om det.
Fint jag uttrycker mig.
Så det blev trocadero. Och ostkrokar. På affären blev jag plötsligt snålbenice och tyckte det var dyrt med både chips, dipp och gräddfil. Bättre och spara några kronor inför sthlmsresan. Shooopping.
Nu är det inget bra på tv tills 22. Och det jag ska se på webtv läggs inte upp förän nån gång vid den tiden också,
så nu är den stora frågan hur jag ska underhålla mig själv i två timmar.
Först och främst ska jag iaf dra ner alla persienner i hela huset. Fy fan vad mörkrädd jag har blivit.
Hur pallade jag att vara ensam hemma flera dagar i rad för några år sedan när mamma jämt var hos sin förra karl?
Herregud vilken chicken jag håller på att bli. Rädd för allt såhär på äldre dar..

Kommentarer
Postat av: Hylandshörna

Annars kunna du ju ringa mig så kunna vi ha lite skoj .Kanske leka lite me kottar å sånt =)

2008-10-28 @ 10:48:33
Postat av: benice

Har jag ditt nummer då? :P

2008-10-28 @ 14:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0