Trött hest

Jag sover som en klubbad säl numera. Visst har jag alltid varit en jävel på att sova, men nu befinner jag mig i djupsömn tolv timmar i sträck tror jag. Vaknar inte en enda gång på natten. Lite sjuk känsla att lägga sig vid tolv och sedan vakna ett halvt dygn senare och fundera på om jag inte har sovit än eller om det är ny dag.

Annars har dagen inte bjudit på mycket spännande. Jag har fått en finne på sidan av hakan och den gör ont!
Inte går den att klämma heller, ligger bara där under huden och gör att jag knappt kan öppna munnen utan att det känns som om ansiktet ska gå sönder. På sätt och vis är det bra med sånna finnar, dom syns ju knappt, men gör desto ondare. Jaja, det gäller att ha i-landsproblem.

Nu ska jag ringa mami och säga åt henne att köpa pizza åt mig innan hon kommer hem.
Bara soppa till middag känns lite snålt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0