Trasig

Jag har sträckt mig. I ryggen. På höger sida. Vid njuren ungefär. Det gör skitont.
Det gör ont när jag andas, när jag inte andas, när jag rör mig, när jag sitter stilla, när jag ligger, när jag står.. Ni fattar.
Och allt detta bara för att jag skulle öppna dörren åt Nisse in till badrummet i natt samtidigt som jag satt på toaletten.
Dumt av mig. Först trodde jag att jag hade fått njursvikt och fick för mig att jag skulle dö och sådär som jag alltid får när det gör ont någonstans, men nuhar jag kommit till insikt och insett att jag bara har sträckt muskeln.
Om jag nu har någon sån där bak. Lite tveksam är jag allt.
Men trots min trasighet så ska jag dammsuga huset nu. Mamma hade skrivit en lapp om att jag skulle det.
Allt för husfriden.
Sen ska jag äta choklad.


Kommentarer
Postat av: Harry

Jag börjar bli orolig. Vad gör du med ditt liv? Du kanske bara har ett.

Din blogg har på sistone blivit mer självcentrerad, på gränsen till solipsism. Det finns andra människor därute. Vill man utvecklas som människa måste man drömma om en annan verklighet än pizza och chips.

Jag fortsätter att läsa din blogg och hoppas på metamorfoser.

2008-11-28 @ 21:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0