Tokigt det kan bli

För att följa upp gårdagens inlägg om den lilla olyckan med hårborttagningskrämen kan jag ju även berätta att i morse vaknade jag med sår runt hela ögonbrynen, typ frätskador. Inte snyggt, och verkligen inte skönt.
Så idag har jag gått runt med idomin i halva pannan och sett ut som någon förrymd psykpatient, vilket också har hjälpt eftersom det inte ser i närheten lika hemskt ut nu som det gjorde imorse.

Har även beställt klänning, skor och underkläder från H&M idag. Och en julklapp.
Mycket fattigare, men åtminstone lite gladare i själen.. Vilket kan behövas med tanke på depphumöret jag haft hela veckan och som vägrar försvinna.

Och för att inte bli kvar framför datorn hela natten så ska jag bege mig till sängen och läsa nu istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0