Tisdag

Idag kom dagen jag väntat på ganska länge.
Dagen då jag råkade duscha med klockan på mig.
Dock överlevde den turligt nog.

Även att min klänning, bh:ar och skor kom från H&M idag också, massa bra.
Eller bra ända tills jag provade kanske.
Skorna var underbara, jag blir typ 3 meter i dom och det är ju ingen nackdel när man är en tvärhand hög annars.
Den rosa bh;n var så skön så jag aldrig vill ta av mig den tror jag, formpressad och utan massa kuddar och skit.
Men tyvärr var den vita bh:n felsydd, så den satt hur konstigt som helst även om det var en exakt likadan som den andra.

Och klänningen var ju ett kapitel för sig. Utan att överdriva kan man säga att man såg rakt igenom den..
Så den var bara fin när den inte var på, för då såg man både bh och trosor utan problem. Inte okej.
Och det är väldigt svårt att hitta något att ha under den eftersom den hade ryggringning och u-ringad fram.
Nej, tillbaka skickning blev det, men med 50% bra grejer får man väl ändå vara nöjd.

Även att våran värmepanna just lagt av också. Jag tycker den kan börja funka igen, annars kommer det bli jävligt kallt här snart.. Livet blir så tråkigt utan varmvatten och heta element.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0