Slö

Idag har jag inte gjort många knop. Mamma kom in vid halv tolv och frågade om jag var död och om jag ville med till mormor. Det ville jag inte, så jag låg kvar i sängen och sälade och fick även sällskap av Bj som kom och surrade en stund. Sen tog jag tag i dagen och ställde mig i duschen, sminkade mig och sprutade näsan full med natriumklorid.
Och jag måste erkänna att den där sprayen funkar bättre än jag trodde. Iofs får jag ta dubbelt så mycket som det står att man ska ta för att ens få en liten avsvällning i ena näsborren, men det är tillräckligt för att jag ska få luft iaf.
Tur det för det var fan inte billigt. Kunde ha ätit en pizza för dom pengarna.
Vad resten av dagen har att bjuda på vet jag inte.. Det får bli som en överraskning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0