Roliga saker

Tänk att det nästan alltid ska vara så jävla svårt att slita sig ifrån datorn.
Jag som skulle mysa ner mig i sängen, tända ljus, läsa och dricka te..
Men så blev jag fast här som sagt. Snokandes i vanlig ordning. Men för en gångs skull var det bra snokande,
suttit och läst en blogg nu i snart två timmar tror jag. En hel del tänkvärt, så helt onödigt var det inte för en gångs skull.
Fast nu är det nog dags att släcka ner och sova istället, läsningen får vänta tills imorgon.
Dock ska jag beställa linser först, ska bli jättekul att spendera nästan 600 spänn bara för att jag ska se nåt i 3 månader till.. Man kan ju hålla sig för skratt om man säger så.
Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0