Nässpraysknarkaren

Jag skriver så mycket skit här så jag alldeles glömmer bort att berätta när det händer nåt viktigt.
(Bli inte för ivriga nu, viktigt i min värld är ju inte riktigt som viktigt i verkligheten..)
Men iaf.. Sen i lördags har jag inte tagit en droppe nässpray!

Mammas teori om att nästäppan skulle försvinna var ju bara bull shit som jag sa, jag känner mig så jävla förkyld när jag ska sova så det är inte klokt. Känns som hela huvudet är igentäppt med snor, vilket det säkert är också..
På dagarna går det okej, men att vakna på natten av att man inte andas, det är inte okej.

Hur gör man när man andas genom munnen? Hur får ni tillräckligt med luft?
Jag får ju bara panik och är grymt nära att springa till apoteket varje gång det blir igentäppt..
(Men eftersom jag är så jävulskt lat så vet ju alla att it ain't gonna happen..)
Så jag ska stå ut. Jag fattar ju själv att det inte är hälsosamt när jag blöder näsblod varje gång jag tar det.
Sjukt jobbigt i vilket fall som helst.
Väldigt ointressant vetande för er, men ni är lite impade över att jag slutat, det vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0