Mjaa

Jag har ingen motivation till att blogga, men när jag ändå sitter här skulle man ändå kanske passa på..
Mamma och Lasse sitter och skriver lånpapper så dom kan köpa sitt nya hus. Jag får ångest bara jag tänker på min framtida flytt. Jag vet ju inte ens vart jag hamnar.. Försöker att inte tänka på det, jag får bara ont i magen.
Ibland vill jag bara var liten igen och vara ute och leka i snön och fundera på vad det är för barnprogram ikväll.

Nåt skräp har fastnat på linsen och det forsar tårar ur mitt ena öga, men orkar inte ta tag i det och låter det rinna.
Jag har en hel påse godis i skåpet med massa gott i, men är inte sugen.
Har flera program på web-tv, men har ingen lust att kolla.
Jag som trodde det här var en bra dag när jag vaknade i morse.
Inte vet jag vad det är för dag idag heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0