Kan man tänka sig..

Den som gissar rätt på om jag orkade gå ut och köpa glass av glassbilen när den väl kom hit ikväll vinner en klubba!
(Som ni får finansiera själva såklart, man blir mycket av att vara slacker, men rik är inte en av sakerna)
Det rätta svaret är såklart att jag inte köpte nån glass. Det var för kallt. Och dessutom stannar glassbilen några hus bort, och en sådan ansträngande promenad vill man ju inte ta ut sig med så här inför helgen.

Allt jag hade på min to do list idag fick jag i alla fall gjorda tro det eller ej.
Dock har jag ett enormt diskberg att ta tag i morgon, eftersom jag är diskmaskinen i det här hushållet.
Man kan undra varför jag är så korkad som spar all disk från hela veckan istället för att dela upp det på två gånger åtminstone.. Men nu har mamma även inhandlat gummihandskar till mig, så nu kan jag inte ens ursäkta mig med att mina naglar blir förstörda.. Annars var det en riktigt bra undanflykt om jag får säga det själv.

Andra planer för morgondagen är att äta pizza, eventuellt leka lite med bror, duscha och äta prinsesstårta.
Kan bli en riktigt bra fredag med andra ord.
Gnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

absolut mango

2008-11-07 @ 00:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0