Inte riktigt som man tänkt sig

Eftersom ingen annan bloggar får jag väl göra det själv då.
Om ni tycker att ni har jävligt många sidvisningar, men på få besökare, så är det jag som suttit och klickat in på bloggen sådär hundra gånger bara för att se om det kommit upp nåt nytt inlägg. Så spännande liv har jag!
Men har man inte ett eget måste man få gotta sig i andras tycker jag.

Idag var som bekant planerna att göra nåt vettigt. Men eftersom jag klev ur sängen först vid 13, så kan man ju tänka sig hur det gick med det.
Blev varken lakan bytta, resväskan urpackad, ögonbrynen noppade eller garderobsstädning.
Nej, det blev en dusch, och därefter dog all motivation och jag satt vid datorn några timmar istället.

Men imorgon, då jävlar.. ska jag köpa glass av glassbilen!
Storartade planer i en slackers liv

Kommentarer
Postat av: HarryP

Är du säker på att du orkar ta dig till glassbilen? Kanske bäst att ringa glassbolaget och fråga om dom inte kan leverera glassen till porten? Det vore ju tråkigt om du skulle kollapsa på väg till glassbilen. Mitt pågående projekt " unga kvinnor bloggar " skulle då drabbas. Eftersom du räddat mig från ett öde värre än döden, nämligen att bara läsa bloggar om mode och smink, och, ännu värre, att behöva ta del av BlondinBellas skriverier, är jag synnerligen beroende av att du fortsätter att blogga.

Jag tror att du har en framtid som kåsör. Droppa iväg litet text om en ung kvinnas liv i en gudsförgäten håla i Hälsingland till DN och SVD.

Som tack för att du räddat mig från BlondinBella ska jag skicka dig en bok med kåserier, när jag hittar den.

MVH

2008-11-06 @ 21:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0