Helgen

Nu har jag slutat vara deppmonster och är istället en glad benice igen.
Vet inte vad som hände i veckan, men piss mådde jag, men nu tror jag att det är bra igen som sagt.
Var ett snällt barnbarn och vallade mormor på ÖB och Kvantum igår. Måste ju ta med tanten på lite utflykt ibland.. och mig själv också för den delen..

Och mitt tjat om att jag ska fixa naglarna resulterade igår med att jag klippte av dom istället.
Dom var sjukt långa och jag insåg att det skulle ta en evighet att fila ner dom, så då fick nagelklipparen komma fram istället. Så mycket bekvämare att ha korta, men väldigt snyggt med långa om man orkar sköta om dom..  Vilket jag är rätt dålig på.

Vad kommande vecka har att bjuda på vet jag inte.. Kanske blir en och annan pizza, några filmer i sängen och mys med Nisse. Som vanligt alltså, men just nu känns det bra att ha det så.
Nu blir det Andra Avenyn och sen sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0