Helg

Jag har märkt att jag inte sitter vid datorn på lördagar.
Väldigt onödig fakta och onödigt vetande, men lite intressant är det allt, eftersom jag sitter här 24/7 alla andra dagar.

Helgen har som vanligt bestått av ryggläge på soffan med chips, dipp, godis, pizza och läsk.
Men till lunch var jag nyttig och åt fetaostsallad. Det var satans gott.
Så något spännande skvaller kan jag tyvärr inte dela med mig av.. Skulle självklart kunna myta ihop nån historia, men jag orkar inte det nu. Jag ljuger så mycket ändå hela dagarna så nån måtta får det vara.

Så nu ska jag krypa ner i en nybäddad säng med fluffiga kuddar och läsa en stund.. Inte helt fel.
Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0