Happyland

Nu mår min rygg bra igen. Fast bara på låtsas eftersom den fått Tradolan.
Man kan säga att den helt enkelt inte vet om att den har ont.
Så hela kvällen har jag varit in a happy place och varit mycket nöjd med livet.
Jag och mamma var för en gångs skull nyttiga ikväll och käkade fruktsallad istället för chips och godis,
och istället för pizza åt vi kinakäk till middag. Rena rama hälsocentret på hyttepytte ikväll med andra ord!
Och nu ska jag bege mig till sängen. Jag ska nämligen upp sådär vid niotiden imorgon.
Hutlöst jag vet, men jag har lovat att vara en snäll lillasyster och följa med Bj på roadtrip..
Men för lite kvalitetstid med bror kan man offra en sovmorgon. Jag har ju trots allt haft det i 3 månader i rad nu.
Gnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0