Gnatt

Varje kväll är det samma sak. Jag planerar hur jag ska kliva upp tidigt, äta gröt till frukost och gå ut och gå en sväng dagen därpå.
Varje morgon vaknar jag, stänger av alarmet, sover tre timmar till, äter glass till frukost och går inte längre än till postlådan.
Grejen är ju att jag verkligen vill göra allt det jag planerar, men nånstans på vägen brister det. Inte tillräcklig självdisiplin antar jag. Har ju haft lite problem med just den genom åren. Men tycker det borde vända nångång?
Man kanske skulle börja med att lägga sig lite tidigare, men som idag är det i princip omöjligt eftersom jag faktiskt klev upp för bara 11 timmar sedan. Jag är inte ett dugg trött nu, men ska väl dra täcket över mig ändå.
Imorgon ska jag kliva upp före tio.. Eller ja, den är en fin tanke i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0