Ganska effektiv iaf

Även om jag var seg som en godisråtta halva dagen så flödade energin desto mer under eftermiddagen och kvällen.
Jag hann både med disken, en sväng på affären och slingning av mammas hår, vilket tog en mindre evighet.
Borde även ta tag i min egen hårfärgning, men jag vågar inte kolla hur mycket pengar jag har på kontot efter senaste dagarnas sko- och linsinköp. Jag befarar att det inte finns så mycket pengar alls, förutom till julklapparna då, dom pengarna var jag duktig och la undan redan när jag fick lön i somras.. Jag har ju mina moments.
Så som sagt så skjuter jag nog lite på min egen lilla makeover, jag orkar inte ha ångest idag.
Och appropå lite pengar så hittade jag ett par väldans fina gardiner i en katalog idag, som jag självklart inte har råd med.
Så jag undrar om mamma tycker att hon har råd?
Får nog bli morgondagens mission. Övertalning alltså. Plus att måla naglarna.
Upptagen tjej imorgon med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0