Funderingar

Jag har hittat en klänning jag vill ha på nyår.
Lite väl hybris att ens ha nyårsafton i tankarna nu, och egentligen så är jag ju inte så mycket för kalasande, och brukar verkligen inte ägna många tankar åt någon sorts outfit..
Men med tanke på mitt förra nyår då jag låg hemma med 40 graders feber och inflammation i hela käken och grät mig igenom hela nyårshelgen, så är viss ivrighet berättigad kan jag tycka.
Och appropå käken så fick jag för mig att jag förmodligen hade sådär sjuttio hål i tänderna eftersom jag blivit så jävla lat att jag inte ens orkar ta mig tid att använda tandtråd.. Så igår blev det storrengöring och jag blödde som ett litet halloween-monster i hela munnen efter massakern med först tandtråd och sedan eltandborsten.
Men ångesten försvann, och tänderna kunde man spegla sig i. (Nästan, åtminstone)
Eltandborsten kan ju för övrigt vara den bästa uppfinningen någonsin.. Näst efter concealer.

Den beräknade uppstigningstiden imorse var tio, kom inte upp förän halv tolv, men har varit desto effektivare sen dess.
Både hunnit diska och fixa mig så jag kan visa mig bland folk.. Eftersom mamma och jag ska på Dackås och äta prinsessbakelse sen. Och därefter pizza. Blir lite som på Mc Donalds-kalasen, först efterrätt, sen mat.. Och som vilken 5-åring som helst tycker jag självklart att det är väldigt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0