Dags igen

Nu är jag tillbaka i verkligheten. Eller så var det där jag spenderade helgen..
I fredags var vi på Parlamentetinspelning, efter en dag på stan. Det var galet roligt.
Med tanke på att det tog två timmar att spela in, och dom visar ungefär 24 minuter av det på tv,
så går man miste om en del roliga saker när man ser den klippta versionen om man säger så.

På lördagen var vi i Barkarby och gick i alla outletaffärer som finns där. Gjorde två fynd, en tisha från Mexx som jag fick hundra kornor rabatt på, och en sweatshirt med trekvartsärm från RedGreen som ursprungligen kostade 800 kr, jag betalade 99. Lämpligt.

Söndagen bjöd på en sväng på stan. Blev en tshirt, en långärmad och 6 par trosor. Och tro det eller ej så handlade jag inget mer än så. Kanske blir en och annan efterskickning från H&M nu nån dag, mycket trevligare att shoppa på datorn och slippa gå i affärer.

Idag har jag varit läcker i mjukisbyxor, för stor hood och tovigt hår.
Men jag tyckte jag kunde få vara lite lodis eftersom jag varit snygg och sminkad hela helgen.
Så nu är jag tillbaka på Hyttevägen igen, och tänker isolera mig här fram ills januari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0