Bra skit

Nu har jag verkligen varit vuxen och tagit tag i jag-är-alltid-täppt-i-näsan-problemet ordentligt.
Jag var på apoteket och köpte nån sorts saltvattensspray eller vad det nu var som tydligen ska hjälpa en ur nässpraysträsket. Denna spray ska man nämligen inte kunna bli beroende av, och slemhinnorna går inte sönder och därmed behöver man inte vakna och tro att man är mitt i en skräckfilm med blod fulla ansiktet.
Jag är ytterst tveksam till huvuvida det här ska fungera eller inte, men jag ska ge det ett försök.
Sjukt obehagligt att ta iaf, blir som en kallsup varje gång. Inte riktigt lika trevligt som att bara ta en dusch nässpray.
Men det funkar inte att ligga vaken i 3 timmar med både panik över att man inte får någon luft och över att man aldrig somnar någon gång. Så det ska bli intressant..

Och eftersom det är otroligt dåligt tvutbud ikväll så ska jag gå och lägga mig och läsa nu.

Kommentarer
Postat av: Anna

jag hade mina förhoppningar på den där koksalt lösningen jag också.. men även fast jag tog med mentol funkade den inte ett jävla skit. hade lika gärna kunnat vart utan

2008-11-21 @ 00:47:01
URL: http://jonssonanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0