Äntligen !

Jag har hittat en soulmate! Han heter Gusten och var med i "Vem vet mest" ikväll.
Hans intressen var att äta, sova och kolla på tv, precis som mina alltså!
Och inte såg han allt för tokig ut heller.. Vi skulle bli ett bra par, jag och Gusten.

Idag har det varit en bra dag, kan ju inte bli dålig om man hittar sin perfect match lix..
Men eftersom Lasse är här en vecka nu så är han och mamma hemma hela dagarna och jag har alltså lekkambrater.
Idag har vi åkt bil på massa småvägar och handlat på konsum. Och på kvällen har vi degat i soffan som sälarna vi egentligen är. Jag har även satt i mig en påse torrostade jordnötter, och nu är min gom sönderfrätt av allt salt och kryddor. Men gott var det.

Och nu ska jag för ovanlighetens skull kolla på web-tv och dricka te. Typ min sjunde kopp för dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0