.

Nu har jag packat om för 5e gången eller något sådant.
Tydligen hjälpte det inte att ha en mindre väska, det fick plats lika mycket ändå.
Jag måste vara någon slags talang på att få ner mycket saker i små utrymmen.
Har ju faktiskt klämt ner mig själv i resväskan en gång innan jag och Frida åkte till Italien -06,
men det är en annan historia.

Så nu väger väskan 17. Enligt våran opålitliga våg från 1800-talet.
Jag riktade in mig på att bara ha med 15 kilo, men efter första packningsförsöket då den vägde 20 så gav jag upp dom planerna. Tar jag bort något mer nu så har jag fan inget att ha på mig. Mja, nästan iaf.

Nä, nu ska jag klä på mig och sen ska jag och mamma åka och äta pizza.
Det är tur för mamma att hon får vara själv två veckor med sin bantning,
jag har så fruktansvärt dåligt inflytande på stackarn.

Hörs om två veckor då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0