.

Gah.
Bara för att man har en bra start på dagen behöver det ine betyda att den bra dagen håller i sig.
Började med en uppfriskande (jag höll på att dö) cykeltur till tools. La mig i grillen och lyssnade på MorgonZoo,
tog årets längsta dusch, rakade benen, skrev en kärlekssång till mitt nya shampo och balsam som gjorde att håret fick orgasm, satte mig i bastrun, somnade i bastun, vaknade och var mer svettig än torr som var tanken med bastningen(?), duschade igen, torkade mig, smörjde in mig med min nya bodylotion som gjorde huden hur mjuk som helst, cyklade hem. (nedförsbacke nästan hela vägen, höll inte på att dö)
Sen väl hemma har jag ätit frukost och fixat mig iordning eftersom jag och bror ska till Söderhamn snart.
Tänkte passa på att kolla mailen, vilket jag också gjorde. Mailade alla mina lärare igår i dom olika kurserna jag läst bara för att jag vill få bekräftat att jag är klar med kurserna så dom inte kommit på att det är något mer jag ska göra,
och INGEN hade svarat. Jag skrev för en och en halv vecka till alla tre att jag åker utomlands imorgon och vill veta innan dess att jag klarat mig. Vill ju inte ha det som en överraskning direkt när betygen kommer med posten sen.
Kurserna slutar ju 5 juni medan jag fortfarande är utomlands. Alltså fick jag damp på att dom inte kan ta sig 2 minuter för att skriva ett kort jävla mail till mig, och därmed var hela förmiddagen förstörd.
Jag hoppas resten av dagen blir mer tillfredsställande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0