.

Idag har jag varit huslig. Både städat garderoben och tvättat.
Tänkte att det var lika bra att ta tag i tvätten nu så jag inte måste torka allt med hårfön på lördag när jag packar :)
Ibland har även lag benice framförhållning.
Imorgon ska jag städa mitt rum. Det finns en risk för att mamma inte låter mig komma hem annars.
Hon har bara tjatat sådär en månad.

Och min nio veckors semester bara krymper och krymper.
Det är alltså vecka ett nu.
Sedan två veckor i SB. Ledig en vecka. Kollo två veckor. Sitta i biljettinsläpp för HUT en vecka. Ledig två veckor. Jobba.
Åtta veckor har alltså blivit 3 veckor + två i utomlandet.
Och någon av dessa 3 veckor ska jag ha introduktion på jobbet i fyra dagar också. Nästan en vecka alltså.
Så ja, 2 veckors semester alltså. Tveksamt om jag räknar våran tripp till Bulgarien som semester faktiskt..
Kan yttra mig huruvida det var det eller inte när jag kommer hem. Utvilad lär man ju knappast vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0