.

Idag klippte jag av mig mina naglar.
Dels för att dom ändå blir förstöra när jag ligger i vatten länge. (vilket jag kommer göra i två veckor nu)
Och dels så får jag inte ha långa naglar när jag börjar jobba. Så jag beslöt mig för att skiljas från dom redan nu.
Mycket finare med nagellack på korta naglar också tycker jag. På långa naglar ser det bara konstigt ut. Tycker jag.
Jaja, meningslöst prat om naglar. Men nu har jag ju ingen anledning av att prata om geografi, samhälle, medicin och etik mer, så samtalsämnena måste bytas ut.

Idag har jag varit sjukt slapp. På gränsen till rastlös faktiskt.
Vad gjorde jag hela dagarna när jag inte pluggade?
Så efter en timme framför Menduro kände jag mig tillräckligt tragisk för att ta tag i dagen,
och begav mig på min gula hest till Tools och bättrade på den obefintliga brännan lite.
Bränna som sagt. Min ena skinka sa less is more och är röd nu. Sådär fint.
Sen låg jag i bastun en halvtimme typ. Så jävla skönt.
Jag önskar att våran bastu här hemma hade ett fungerande aggregat. Men icke. Bra för elräkningen gissar jag på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0