.

Död säl.
Det är plågsamt att kliva upp runt halv sju när man vanligtvis rullar ur sängen vid tolvtiden.
Inte blir det roligare av att man har ett prov väntandes heller. Men nu är det gjort.
Det var svårt. Hade nog varit lätt om jag pluggat. Men den lilla detaljen hoppade jag över lite grann.
Äh, godkänt läre jag nog ha mytat till mig iaf.

Sen var det tänkt att jag skulle unna mig 20 minuter i solariumet. Men så är det nån jävel där redan.
Ingen tid bokad på hela veckan, också är det någon där just när jag skulle dit. Vad är oddsen?
Så jag skrev upp mig 11.40. Får hoppas att den onda människan som snodde min obokade tid är klar då.

Skulle ju kunna ta tag i lite mer plugg nu medan jag väntar.
Men jag mår illa så jag ska tycka synd om mig själv istället.
Man ska göra saker som man är bra på, har jag hört.

Hejs

Kommentarer
Postat av: Alex

Jag skulel ah solat igår igen. Jag gjorde inte det. Min ensam-hemma-kväll nu kan jag väl int heller spendera solandes?

2008-05-16 @ 18:23:02
URL: http://alexjakobsson.blogg.se/
Postat av: Alex

VA? Jo, jag ville ju leka. Men det var ju du som deppade när det inte blev utgång/dejt?

2008-05-16 @ 22:34:05
URL: http://alexjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0