.

Produktiv dag. Nooot.
Plugga är inte min starka sida helt enkelt.
Och inte blir det bättre av att det handlar om så tråkiga saker som bergarter.
Jag kommer aldrig ha användning av det här, men ändå måste jag sitta och läsa skiten om och om igen bara för att den ska fastna så jag inte får IG på provet imorgon. Väldigt waste of time tycker jag.

Dessutom kom SOLO idag. Och det har fan gjort fysiskt ont att inte få öppna och läsa den.
Så lite självbehärskning har jag faktiskt. Om än det är mycket lite.
Men imorgon har jag planerat att åka och sola plus lägga mig i bastun och läsa tidningen och bara njuta.
Jag är fan värd det.

Helgen kommer att bjuda på uppsatsskrivning. Men sen är jag fan klar.
7 kr för olw-chips på ÖB såg jag idag också. Känns som att det kommer bli ett besök där imorgon.

Och btw har jag gått från arbetslös till timanställd en månad.
Det fanns visst jobb även för mig på Fredens Kulle.
Dock är det 21 juli - 24 augusti. När det är som bäst sommar.
Men jag har inte råd att bry mig om sånt. Jag är så jävla pank så jag inte ens har råd att äta en glass.
Chipsen som jag planerar att införskaffa imorgon kommer alltså mamma få bjuda på. Snäll som jag är..

Nu ska jag återgå till plugg. Min favoritsysselsättning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0