.

Jag är mindre förtjust i den nya plattformen för bloggen.
Varför kan man inte kryssa i en remember me ruta längre?
Jag glömmer ju mitt lösenord hela, hela, heeela tiden.
Bara för att jag har ett annat än mitt vanliga här på bloggen.
Man skulle kunna tycka att jag ska byta, men då kommer jag säkert glömma det också. Orka hålla på.
Det är ju alltid lite charmigt att få upp en varningstext om att man angett fel lösenord varje gång jag vill blogga.
Charmigt var ordet.
Som ni kanske räknat ut så blev det ett avsnitt av Barnmorskorna.
Helt utan tårar denna gång. Kan vara den första faktiskt.
Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig.
Nisse, som jag numera kallar Nasse har sutit och stirrat på mig i en timme nu typ och försökt hypnotisera mig till att ta honom under armen och gå och gosa ner oss under täcket. Så det är väl dags att ge med sig nu.
Gnatt geeks. Återkommer med mitt spännande liv imorgon. Jag vet att ni är ivriga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0