.

Jag gillar inte samhälle b. Inte ett dugg. Förmodligen skulle jag inte ens gilla det om jag fick betalt.
Jag är så jävla trött på att skriva om stryrelseskick och politik och u-länder nu så jag nästan kräks.
Men jag har bara tre uppgifter kvar på hela kursen nu. Plus uppsatsen då. Så det går undan trots mina micropauser var femte minut ungefär. Koncentratiionssvårigheter skulle man också kunna kalla det.

Äventyret till Bollnäs imorse gick väldigt bra. Jag är riktigt imponerad över mig själv för att jag hittade dit.
Kom tillbaka till Hudik runt tolv, och sen dess har jag suttit på mammas jobb och pluggat. Och pluggat. Och pluggat.
Jag undrar när jag ska hinna träna till provet jag har på fredag. Torsdagnatt känns som en vettig gissning.

Känns som jag bara skriver om hur mycket jag pluggar och om hur tråkigt jag tycker det är nu för tiden.
Men det är ju det jag gör hela dagarna nu. Förutom att ligga på soffan och äta varma mackor då.
Så för att bryta trenden kan jag skriva en rad eller två om jobb istället.
Dom dissade mig på Fredens Kulle. Dom hade haft massa undersköterskor som sökt, så jag som är utan utbildning blev sparkad innan jag ens började. Så nu har jag ett helt sommarlov att se fram emot :)
Fast jag har lovat att jobba som ledare på Sommarkollot som mamma är chef för, två veckor i juni.
Helt gratis ska jag jobba. Mitt enda krav var att få ha en namnbricka. Jag är alltför lättköpt.
Men sola, bada, äta mat, åka på utflykter och leka med barn hela dagarna är ju inte direkt jobbigt.

Nä. Nu ska jag återgå till pluggandet. Mamma är på kör med sina arbetskamrater och jag har 45 minuter på mig att få något mer vettigt gjort. En uppgift till borde jag hinna. Effektiv som jag är.


Mjomjustmja. Jag har inte gratis sms längre. Så om jag är asocial och inte svarar på nödvändiga sms som "vad gör du" så är det därför. Förlåt, men jag är fattig.

Kommentarer
Postat av: Alex

jag har sjukt nog slut på pengar på mobilen jag med. måste fylla på imorgon. hur ska jag klara mig annars?

2008-05-14 @ 23:04:24
URL: http://alexjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0