.

Kväll = benice pluggar.
Varför göra något vettigt med dagarna så man kan sova på kvällen?
Så väldans mycket roligare att sitta och skriva inlämningsuppgifter halva nätterna.
Oja.

Med mitt eviga skrivande av hundra tusen olika uppgifter har jag lagt märke till att jag kan skriva hur mycket som helst om i princip ingenting. Jag antar att jag har mina tre år på natur att tacka för det delvis.
Vet inte hur många gånger som jag suttit och fyllt ut texter som skulle vara på 200 ord när man satt där med 25 typ.
Men det skulle väl komma något gott ur dom tre åren också.. Annars vore det illa.
Dock känner jag inte att jag har haft alltför mycket användning av till exempel matte e och kemi än. Förvånad? Nej.

Sjukt effektiv är jag för tillfället iaf. Eller inte just at the moment, men nyss.
Jag skriver sida efter sida om miljöutveckling, länder, politik och massa annat som jag helt ärligt inte fattar mycket av.
Men skriver gör jag ändå. I någon slags ljushastighet. Förstår inte själv hur jag kan vara så snabb faktiskt.

Fast det behövs ju. Eftersom jag varit en riktig seg hela dagen.
Planerna var ju att kliva upp 9, kom alltså upp 11.
Cyklade på Tools och la mig i grillen, tog en lång dusch och sen låg jag i bastun och myste.
Helt sjuk trevlig början på dagen. Önskar att jag hade tid och råd att göra så varje dag.
Och sedan förflöt hela dagen i samma slackerstil.

Så nu ska jag inte sitta här och ödsla tid. Skönt att få skriva om något som inte handlar om hållbar utveckling för en liten stund bara. Men först en tripp till köket för att göra te och varma mackor.
Sen blire plugg några timmar till, sova sådär en sex timmar för att sedan kliva upp klockan SJU och åka till Bollnäs.
Jag hatar Bollnäs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0