.

Det knastrar i mitt öra när jag tuggar. Det är något störande. Undras om det är hjärnan som är på väg ut?
Skulle förklara en hel del.

Imorgon ska vi till stugan klockan TIO. Hutlöst tidigt. Och jag ska tydligen städa bilen när vi är där.
Vette tusan hur jag fick den uppgiften. Mamma utsåg mig helt plötsligt till den årliga bilstädaren,
bara för att jag råkade göra det förra året. Snäll som jag är. Så nu är det tydligen dags igen.
Utan att jag har något att säga till om. Helt utan rösträtt i ärendet. Tragiskt.

Fredagen har inte bjudit på så mycket spännande, så det kommer ingen lång spännande story om den.
Jag har haft psyk på min medicinlärare större delen av dagen.. Skulle det inte vara så att jag måste träffa henne på onsdag för att göra Hjärt och Lungräddning i Bollnäs, så skulle jag skriva ett mindre glatt mail och berätta vad jag tycker och tänker om henne. Men för min egen skull så skippar jag det.
Ingen som vill joina mig dit föresten? Onsdag klockan 8 åker jag typ. Hemma igen runt 13.
Skolka från skolan och sjukanmäl er från jobbet och följ med. Jag vet att ni vill!
Vem vill inte åka till Bollnäs helt gratis liksom?
Jag kan bjuda på falsksång till Rix Morgon Zoo om så önskas.

Gah. Nu måste jag sova eftersom min mamma har hybirs och vill åka så jäklarns tidigt imorgon.
Tur att jag är lovad en glass !

Kommentarer
Postat av: hylarnshörna

Ja men så bra, jag har en till du kan städa fast du kan få lite mer än en glass =) hela 50 kr och en klapp till julen . Men då ska du va riktigt snäller .. Va sägs om den heta dilen ??

2008-05-10 @ 22:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0