.

Självutnämnd till årets slacker, men ändå tar jag mig inte tid att dela med mig av mitt spännande liv.
Shame on me.
Fast denna vecka är den stora pluggveckan. Det innebär att jag läser 250 gymnasiepoäng på en vecka.
Detta på grund av min otroliga framförhållning. Varför dela upp något på fyra månader när man kan göra allt på fem dagar? Det är den stora frågan.

Så ja. Plugga är vad jag gör om dagarna. Hårdkörning med andra ord.
Fast jämfört med mig själv då. Inte med någon översmart naturare som back in the days tog hem och pluggade fast vi inte ens hade prov. Nej så ambitiös har jag icke blivit. Samma gamla benice.
Men trots en viss motvillighet till böckerna får jag ganska mycket gjort.
Dock sker det en hel del avbrott i mitt studerande. Som idag när jag tappade pennan jag skrev med på golvet och väntade femton minuter med att ta upp den. Små välbehövliga pauser med andra ord.

Får se vad helgen bjuder på. Alex sa något om utgång, jag är tveksam.
Sen kanske det blir ett besök på modevisningen på Forsa folkhögskola för att stötta min kumpan Anna. Och P.

Mindre än tre veckor till SB nu. Dags att hitta en bikini och införskaffa solskyddsfaktor. För mammas pengar ofc.

Kommentarer
Postat av: Antonia

ABSOLUT att man måste kolla vad det var för tok på fredag. Och ännu mer givet att du ska på modevisningen. Jag sa på fyllen att jag skulle bjuda dig på den va?

Din mamma är för gullig, du.

2008-05-07 @ 00:25:12
URL: http://antoniajakobsson.blogg.se/
Postat av: Alex

ajdå. det avr ju min kommentar. jäkla syrran soim sparar sitt namn

2008-05-08 @ 22:43:11
URL: http://alexjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0