.

Tänkte bjuda på en summering av gårdagen innan jag beger mig till sängen. Otroligt snällt av mig.

Började kvällen med förförfest hos Alex. Kort och gott smygsupning innan det var dags för den riktiga förfesten.
Eftersom vi var bjuda till någon vi inte kände, och faktiskt inte kände en endaste på hela förfesten, så var det helt enkelt nödvändigt med lite alkoholintag före ankomst tyckte vi.
Men det var inte så farligt märkte vi när vi väl kom dit. Otrolig fräsch lägenhet och trevligt folk.
Efter någon timme joinade även lite mer känt folk, som vi sedan hängde med hem till Emil med för att spela Mario Cart. Jag var i en tillfällig formsvacka och gav upp efter tre förlorade race mot Anna.

Och när vi väl kom ner på stan var det kö. Kö. Kö. Kö.
Så vi dissade Bockarna utan att ens göra ett försök till att komma in, och kollade läget på Stadt istället.
Och där var det också kö kan man säga. Så vi ändrade alla utgångsplaner och gick och satte oss på Zapata istället.
Så småningom tillkom det mer trevligt folk, varav förfestvärden som vi tidigare under kvällen varit hos, bjöd mig och Alex på en varsin tacotallrik. Hur snäll/rik är man inte om man bjuder folk man aldrig träffat förut på mat?
Ruskigt uppskattat, eftersom jag längtat efter mat sedan klockan 21 ungefär, och även informerat alla i min närhet om hur hungrig jag faktiskt var och att jag skulle dö om jag inte fick äta snart. Charmigt av mig.

Runt halv två kom mamma och Lasse och hämtade mig och jag fick krypa ner under täcket.
Imorse vaknade jag helt obakis och var så glad över det så jag studsade ur sängen redan vid tio.
Jag har ju en tendens att må som om jag blivit överkörd efter en utekväll annars, så dessa få tillfällen då jag inte gör det uppskattas något enormt.

Och nu är det som sagt dags för skönhetssömn igen.. Fast först blir det en bit gurka och ett glas saft.
Morgondagen kommer bjuda på kinagryta och möjligtvis husvisning med Mamma och Lasse i Friggesund.

Kommentarer
Postat av: Alex

vi måste dricka cola och äta gratistacos oftare inan vi går hem så man slipper den dör förjäkliga bakfyllan. du måste förresten nämna att du blev anfallen av ett ägg!

2008-05-02 @ 14:59:10
URL: http://alexjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0