.

Det går sådär med att ta sig till sängen.
Mina äggstockar är på väg ut ur mig också tror jag, så jag har inga stora förhoppningar på att kunna sova ändå.
Inga normala värktabletter finns det i det här hushållet heller.
Här får man antingen ta hallucinationsmedicin, eller så har man ont helt enkelt.
Och för magens skull har jag valt det sistnämnda. Och appropå magen så låter den konstigt efter mitt överdoserande av Mentos. Så varken smaklökarna eller magen gillade dom. Jävligt typiskt.
Jag hoppas min man ligger och värmer upp under täcket nu. Men som vanligt ligger väl det lilla aset på rygg på soffan under filten med frambenen rakt upp i luften. Skulle vara så typiskt honom. Bara skita i mitt välbefinnande sådär.

Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0