.

Gaaaaah.
Jag bloggade nyss. Långt och spännande som vanligt.
Och så försvann skiten.. Bara för att jag råkade trycka logga ut istället för spara.. Men ändå.

Jag är iaf hemma nu. Hemma hos min man och min säng som inte är 80 cm bred som den jag sovit på de senaste 6 nätterna. Jag har varit på väg att ramla ur den alla nätter.
Annars är det väl rätt värdelöst att vara hemma. Det finns inget gott i skafferien för mami har bestämt sig för att bli fit for beach 2008 eller något liknande, och det är ju som bekant inte 50 meter till Ica här som i Sthlm.

Imorgon ska jag plugga. Sjukt opepp.
Två och en halv månad kvar tills vi drar till Sunny Beach nu typ. Sjukt pepp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0