.

Tillbaka till verkligheten.
Sjukt sliten, vilket innebär att jag inte orkar ta någon sju mils historia om Sunny Beach. Inte nu iaf.
Vi söp 13 dagar i rad, och det får helt enkelt sammanfatta resan.
Under min vistelse har även mamma lyckats paja hårddisken så vi använder Bjs nu.
Alltså har jag inte en enda adress till alla bloggar jag brukar läsa, så det känns ganska meningslöst att sitta här.
Så jag ska nog sova nu. Mamma ville ha skjuss till bussen klockan 8 imorgon så jag ska upp redan då.
Fast det är rena lyxen att få sova 8 timmar om man jämför med att jag snittat 4 timmar per natt i två veckor nu.
Sova kan man göra när man blir gammal, eller hur var det?
Nä, shit vad ostimulerande det är att sitta vid datorn. Nu ska jag och min man sova. Jag har saknat honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0