.

Nu är jag hemma på Hyttepytte igen.
Skönt att sova i sin egen säng emellanåt. Var sådär två veckor sedan faktiskt.
Spenderade gårdagen med att vara i stugan och sedan ta bussen till stan och göra ett besök hos Frida som innebar tacopaj, chips, fotboll och lite roliga klipp från tv4. Trevlig kväll med andra ord.
Om två timmar ska jag åka och jobba. Varför sa jag ja till att sitta i ett jävla biljettinsläpp helt obetald för?
Jag måste lära mig säga nej.
Så sammanfattningsvis borde jag ta tag i livet som jag brukar säga och gå och ställa mig i duschen.
Jag har varit vaken i fyra timmar, men sitter fortfarane med morgonfrilla och iklädd morgonrock.
Semster kallas det. Eller snabb som en skadeskjuten tax. Ungefär lika snabb som O är att svara på sms..

Imorgon ska jag och storebror till Sthlm och hämta en soffa. Roadtrip alltså.
Roadtrip på 80km/tim eftersom vi har släpvagn. Men känner jag min bror rätt så kommer hastighetsmätaren visa något högre än så.

Dusch, linsisättning, smink, hårplattning.. Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0