.

Det är svårt att packa när man inte vet hur länge man ska vara borta.
Bara så ni vet.

Snart ska vi äta mat. Lasse står vid spisen så det finns stora chanser för att det blir en god middag.
Mammas matlagningskunskaper varierar ju från dag till dag tyvärr.

Jag är förkyld. Mr Huvudvärk har flyttat in för gott tror jag, och jag har fått sån där jobbig kvasihosta.
Det låter som jag låssas hosta, fast jag verkligen inte gör det. Halsen är tjock och humöret är under happy-strecket.

Hoppas att det vänder snart. Det är så omotiverande att må såhär.

Bloggens sommaruppehåll kommer märkas tydligare nu eftersom jag flyttar ut till våran 16 kvadratare ikväll.
Men finns på mobilen som vanligt, även om det är mycket få personer som hör av sig till den.
Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0